OBCHODNÍ PODMÍNKY

Vážené klientky,

rádi bychom Vás informovali o obchodních podmínkám platných v našich studiích a tím předešli možným nedorozuměním. Všechna pravidla jsme připravili tak, aby maximáně zpříjemnili Váš pobyt u nás a plynulost obsluhy. Terapeutky  se vždy snaží udělat vše pro Vaše pohodlí a spokojenost. Kvalita služby je u nás samozřejmostí.

Budeme velmi rádi pokud se Vám návštěva v našem studiu bude líbit a splní Vaše očekávání. Pokud máte jakékoliv náměty nebo připomínky, prosím kontaktujte nás na tel. +420 608 040 015.

 

  • paragony vydáváme na požádání na recepci studia
  • přijímáme poukázky Benefit, Benefit Plus a platby z fondu FKSP,  pokud potřebujete vystavit fakturu, kontaktujte prosím infolinku studií, při platbě Benefit nebo Benefit Plus nelze využít akčních cen
  • na objednané služby se prosím dostavte s dostatečným předstihem, v případě pozdního příchodu, budeme muset Vaši službu zkrátit, vzhledem k objednávce další klientky
  • u kadeřnických služeb je čas objednávky pouze orientační, omlouváme se pokud dojde ke zpoždění, ale každá klientka má jinou hustotu a strukturu vlasů a úprava může trvat delší dobu než je plánována
  • platnost permanentek  a balíčků je 6 měsíců od data vydání (po této době se stává permanentka neplatnou)
  • platnost dárkových poukazů je 6 měsíců od data vydání (po této době se stává dárkový poukaz neplatným), platnost dárkového poukazu lze prodloužit před koncem platnosti
  • objednané služby můžete zrušit na uvedených telefonních číslech také formou sms, pokud objednanou služby nezrušíte minimálně 24 hodin předem, vyhrazujeme si právo na úhradu služby
  • platba kartou je možná v našich studiích nad částku 500 Kč
  • u každé procedury jsou uvedeny kontraindikace, v případě, že některou z kontraindikací trpíte, služba Vám nemůže být poskytnuta
  • v případě několikahodinových balíčků je možné, že Vám nebudeme moci nabídnout  všechny termíny během otevírací doby, prosím kontaktujte nás před zakoupením balíčku, pokud máte omezený časový prostor
  • prosím respektujte, že se v našich studicíh přezouváme , popř. používáme návleky, rádi bychom Vám poskytli maximální pohodlí a čistotu
  • prosím informujte nás o alergiích a jiných zdravotních komplikacích předem, I drobný zdravotní problém může způsobit nepříjemnost po ošetření
  • Případnou reklamaci služby nebo nespokojenost, prosím uplatněte bezprostředně po provedení služby, před úhradou služby na recepci studia. Na případné pozdní reklamace může být brán zřetel pouze při špatném technologickém postupu nebo při použití vadného materiálu. Pozdní reklamaci lze uplatnit na recepci studia nebo e-mailu:info@bodycalm.cz.
  • V případě, že budete mít přesnou představu o provedené službě, zejména u kadeřnických služeb a nebude to v souladu s naším profesním cítěním, sdělíme Vám náš odborný názor. V případě, že budete nadále trvat na provedení služby dle Vašeho přání, tak za provedenou službu neručíme. Tím nezaniká nárok na úhradu služby.

Platby v systému Benefit a Benefit Plus přijímáme jen v částkách nad 500 Kč.

Děkujeme Vám za to, že tato pravidla chápete a těšíme se na Vaši návštěvu.